Svartsjuka är inte brist på förtroende, utan ett tecken på kärlek.

A för det är ju inte alls härligt att det är höst lov nu, fast jo.
Ligger i sängen jus nu, är dödstrött men orkar inte sova än, haha.
Idag har jag vart i skolan, lika roligt som vanligt <3<3<3<3
Nej men det var en helt okej dag!
Efter det drog jag hem, slappa i sängen framför tvn en stund men nästan lika snabbt ville syrran dra till torget. Mamma ville att jag skulle kolla på ett par byxor till mig och kanske någon tröja kofta eller något jag ville ha. Men jag hittade ingenting nödvändigt, har för mycket kläder som jag bara köpt och aldrig använt.. Som jag bara velat ha för stunden liksom.. Men Emilia hittade en marinblå klänning två typ rosetter? och örhängen ocb tre par kallingar till sin boyfriend. Sedan bjöd hon på donken, snäll syster man har!! Å jävligt gott var det!
Vi tog bussen hem kvart i sju, jag gick till pappa och hon till mamma men sedan efter ett tag smsa hon igen och ville att jag skulle med henne till affären, så självklart som den snälla lillasystern jag är följde jag med!
Vi träffade Daniella utanför fyrans gård och stod och snackade med henne och hennes två gosiga hundar i typ en halvtimme 40 min... Hahha vi glömde helt av tiden :p Så vi snackade lite skit med henne sedan drog vi vidare...
Nu ligger jag här och rapar, nej hahaha omg jävla offer är jag. Men ligger här och har jädrigt ont i magen....
Saknar min älskling :/ Men han kommer till mig imorgon, Big love!
Well well, nu ska detta fattiga fettot ta sig en rök xDDDDD
En väldigt sexig bild på mig & syrran år 2009.. FY I HELVETE VAD SMAL JAG VAR :'((((
Får ju fan ångest....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0