A relationship without trust and commitment is like pushing a door that says pull. It just wont work.

Kom nyss ur duschen!
Vart en redigt go helg med bästa, men vart med Emma för de mesta. Go jag e på att rimma haaa.
Sen har vi vart med Marcus och Johan också.
Ligger och funderar på typ allt, mitt liv, mina vänner & familj, min framid. Kärlek.
Hur ont det kan göra ibland med bla kärleken. När man vill så mycket men det ändå inte funkar, pga man kan vara för olika, bo för långt bort, vilja helt olika saker, åldern kan komma ikläm... Så sjukt mycket.
Men det ska vi inte snacka om nu, nu ska vi vara glada! Och till alla er som har förhållande, ta vara på din flickvän/pojkvän innan det är för sent. Skiter du i att behandla henne/honom så som man behandlar den man älskar så kommer du märka att personen tröttnar. Och det finns alltid någon annan där ute som skulle döda för att få se just den personen att le. Sen svåra tider, ta er igenom dom tillsammans. Gör inte slut eller ta ett "break" bara för att allt inte alltid är så lätt. Det är då man ska finnas där som mest för varandra. Vik aldrig undan.
Även äkta kärlek rasar samman ibland, men bara äkta kärlek återvänder.
Ta hand om eran flickvän/pojkvän. Och var ALDRIG ledsen när era ex träffar någon ny. Så är det liksom.
Ta det med en nypa salt och tänk bara "jaha okej, vad kul :)"
För innerst inne vet ni själva, speciellt i tonåren. Det går fler bussar, och allas så kallade "soulmate" finns där ute någonstans. Det gäller bara att välja rätt vägar!
-
Kul att jag säger i början att nu ska vi inte snacka om sånt här så babblar jag på som en idiot och gör en jäkla bok typ. Jaja, har ju inte blivit så mycket bloggande så kände bara för att skriva av mig lite, om ämnet "kärlek".
Vem vet imorgon kanske det blir HAT? HAHAH ful e jag, nää nu ska jag glo lite på vänner & sen sova!
Well well, tummen upp för REAL LOVE!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0