Not a day goes by that I don't think of you

Sjukt bra låt! Typ en av Marcus favorit låtar! MARCUS ÄR MIN BROOOOE BA SÅ ALLA VET!
Sjuk är han, men så störd & ändå bra hahahah!
-
Mitt liv rullar på ganska bra nu för tiden, har inga kärleksbekymmer och inga problem med vänner.
Det är väl mer problem med familjen och skolan..
Allt kan vara så jävla orättvist, saker man vill så sjuuukt mycket men vet inte går..
ÖNSKAR ATT JAG VAR 18 NU! Så äckligt avundsjuk på alla som är över 18.
Vill vara myndig och kunna göra iprincip vad jag vill..
Men men nu när det inte är så, så får man ju helt enkelt leva med sitt liv så som det är..
Orättvist eller inte.. Vill mest vara 18 för att ingen ska behöva bry sig om vad man gör, hur man gör det, vem man är tillsammans med osv. Okej bry folk kan ju bry sig, men ingen som bestämmer osv osv..
Well ligger i min säng just nu och kollar BB, kom hem för en liten stund sedan.
Börjar åtta imorgon, ska kanske tvätta mitt hår innan jag sover också som jag får göra typ varje kväll eftersom en viss person alltid pillar i det.. hahaha ;p
Weeeeelll. är hungrig och godissugen, ba för jag har äckliga lingonveckan...  FUCK THAT..
AJA, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0