RUBRIK, NO THANKKKSS

Tjaaa, sitter i min säng kom hem vid 10 över 10 typ.
Vart med Emms, Marcus & Johan. Chill chill!
Börjar 20 över 8 imorgon för har extra matte, sen engelska tror vi ska "öva" inför nationella som e nu på torsdag. SEN SLUUUUTAR JAG, HALV 11! För dom tog bort mentorstiden och elevens val för alla, don't ask me why.
Så blir en chill dag imorgon i skolan! Har även blivit dålig på att sola, solar aldrig.. Så får fasiken ta & göra det imorgon för mitt månadskort är slut snart! Så vill inte hinn blekna bort nu lagom till våren...
Well well, känner att jag snart kissar ner mig så måste sluta... Ska även in i duschen & tvätta mitt oljefeta hår!
Pusshaj
2 cooola bilder från förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0