V Ä N N E R ( L )

Nu ska jag lägga mig och fortsätta med min "standard hobby" VÄNNER.
Vet inte varför men kan inte sluta kolla på det, trotst att jag sett alla avsnitt hundra gånger och kan de flesta repliker utantill. Kunde nästan alla innan, men det var då jag drågade det från morgon till kväll, hela nätter satt jag och kollad på vänner. Min gammelmorfar har haft alla boxarna så brukade alltid låna utav honom, men sen upptäckte jag 2009 att det gick att ladda ner dom, hahah.. Så nu är det kanske inte lika roligt att kolla på avsnit efter avsnitt om och om igen när man vet exakt va som händer HELA TIDEN, förut var det mer spännade. Men skrattar ändå alltid lika mycket varje gång, Vet inte vad jag skulle gjort utan den serien! Den får mig att skratta när jag vill gråta. Deras vänskap till varandra, hur sjuka dom är & hur kul dom har. Vill också ha det så. Skulle lätt kunna ha 5 såna underbara vänner och umgås med livet ut! Älskar allt med dom, så synd att det bara är en serie.. Önskar typ att det var deras verkliga liv, att dom 6 var bästa vänner. För dom matchar varandra så bra, iallafall i serien.
Men men det är som sagt en serie, Men det är också VÄRLDENS BÄSTA! Skulle dö utan den.
Vet det låter som jag pratar om typ min mamma eller något, men det är sant.
Tack för alla glada stunder man fått utav detta program, alla skrattattacker men även tårar.
Och folk som säger att Vänner "suger, är tråkigt, fattar inte humorn" BITE ME!
För då har ni fasiken ingen humor..
BÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0