VÄRLDENS BÄSTA VÄN 17 BAST!!

Min finaste underbaraste älskade prinsessa. NU ÄR DU 17. Älskling jag förstår att det känns jobbigt att det är ett heeeelt år kvar tills 18, men tro mig det kommer gå fort så häng inte läpp för det! För sen kommer vi sitta där hand i hand om 80 år och tänka tillbaka på hur mycket vi faktiskt gått igenom tillsammans.. Alla minnen med dig är bland de bästa i mitt liv, alls våra sjuka och roliga äventyr som ibland blivit helt kaos och som man bara kan skratta åt.. Alla skrattattacker och dampanfall som vi alltid får med varandra.. Shit gumman kan inte fatta att nu i sommar så har vi varit bästa vänner i 5 år. Och jag kan utan tvekan medge att du är den som jag vill ha med mig tills dagen då jag slutar andas. För förlorar jag dig, har livet inte längre någon mening. För vi har tillsammans skapat en mening. Allt som vi har framför oss. Första gången på krogen, första gången i åker utomlands tillsammans, när vi kanske en dag flyttar ihop, när vi får våra egna barn. Den dagen jag får se dig gifta dig och den dagen då jag får se DITT barns leende för första gången. Då kan jag lova dig, jag är där. Right next to you, always by your side darling! Jag kommer vara så oerhört stolt över dig, nä jag ser dig lyckas oh skaffa karriär. Jag kommer hålla din hand för resten av mitt liv, har aldrig haft en bättre vän innan. För mig är du så mycket mer än bara en vän, du är min syster min livskraft och min dyrbaraste ägodel.. 
Men allt som jag egentligen ville säga var.. Jag älskar dig min bästa vän, och jag hoppas du får världens bästa födelsedag, för det är du så sjukt värd! Sen en sak till gumman. Lova mig att alltid hålla huvudet högt, låt aldrig någon trycka ner dig till botten. Jag är alltid här och fångar dig när du faller. Låt ALDRIG en man höja handen mot dig, låt ALDRIG någon ta din stolthet ifrån dig. Jag kommer alltid att vara stolt över dig, min ängel!!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0