A wise man can see more from the bottom of a well, than a fool can from a mountain top.

Har vart och fixat träningskort med mami!
Dyrt vart det, fick inte ens väska och flaska till.. vilka snyltare ;o HAHA!
Mamma köpte även nya träningsskor till mig, väldigt många som klagade på att jag tränade i Converse förra veckan! HAHAHHA, förlåt mig men vafan hade jag för val när jag tappat bort mina gamla (a) och ett annat par ligger i skolan, men dom är för fula för att användas..
Men har prövat skorna, vet inte om dom är för små eller inte. Dom sitter på men känns samtidigt pytte pytte trånga, och man vill väl änd ha några som inte är för stora men som man inte kvävs i..? hahah.
Aja får la se om jag kan gå in dom eller om det blir att byta! Annars får ni bild på dom under veckan. Dom är NIKE, svarta med rosa snören och nikemärke.. Gulligt!
Aja, ska nog äta om en stund, pappa håller på med maten!
Sedan ta och träffa Rebecca en stund! Var ju verkligen inte igår...
Puss spå länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0