Akjdiajdaizsjisjid Fuck My liiiifeee, hata jävla ku*k IPHOOOONE

Är så irriterad nu så det finns inte.
Min iPhone är sönder REDAN. Skärmen inuti är helt blå svart typ, annars funkar den.. Mitt humör nu är så långt ifrån på topp man kan komma.. Har självmordstsnkar typ och vill hoppa från närmsta bro. Har låtsasfarsans gamla Sony Ericson just nu, så länge...

Åkte till Siba förut med kvittot och allt och dom ba " ja detta var ju konstigt det har vi aldrig sett förut. Du får helt enkelt ringa upp ditt försäkringsbolag och se vad som kan göra, men då får du stå för 1500 i självrisk. Eller så lämnar du in den här och det kan ta upp till 3 veckor. Det smartaste är att ringa ditt försäkringsbolag.
Äckliga fit*tslynor(ursäkta språket).
Har fan haft iphonen sen måndags kväll
, ni borde fan bara gett mig en ny mobiljävel och sen hållt käften...
ÅÅÅÅÅH asså orkar inte. Var ändå så jävla nöjd med min iPhone. Men nu märker man ju att det är rena skiten och tål ingenting.

Mamma ska åka till Siba sen efter jobbet tror jag och prata med dom, annars får hon väl ringa försäkringsbolaget...
Skulle fan kapat mitt ben bara jag fått tillbaka en fungerande IPhone vit 4s NUUUU.

Kommer nog inte vara aktiv med bloggen, eftersom läget nu är som det är. Men vi hörs väl så småningom, om jag inte tagit mitt liv innan det :))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0