iväg till mormor & morfar

Snart bär det av till mormor och morfar med mami.
Mina älskade små kusiner har kommit hit från Dalarna, Valter och Vidar och såklart min fina moster Evelina!
Dom tog tåget ner eftersom Anders måste va kvar och jobba.. (Min mosters man) Lite tråkigt.
Men ska bli så kul att få träffa dom, det är ju inte så särskilt ofta om man säger så..
Anyway, hade en underbar midsommar! Jag och Emma var på fest hemma hos Cattis i kungälv, Sjukt goa människor och helt enkelt gött röjj! Sen sov jag hos Emma.
 
Börjar jobba imorgon igen... Hela veckan, & även nästa vecka.. 
DÖDA MIG, DÖDA MIG NU.. VILL VARA LEDIG, VILL OCKSÅ HA SOMMARLOV!
MEN ICKE SA NICKE.. well well, vad ska man göra?
 
Förlåt för att jag inte uppdaterar men det känns helt meningslöst när jag varken har ipaden kvar, min Iphone är sönder och vet inte när jag får en ny, hittar inte laddaren till min kamera, och får gå runt med en fattig sony ericsson.. Så det dröjer nog lite innan min blogg kan bli "rolig" igen.. 
 
En bild tagen vid 5 imorse, wäääääy, är jag nya niisan nu för att jag tar kort med linne och trosor?:(
SCANDAL BEAUTIES HERE I COME <3333 HOST & ursäkta mitt utseende det lilla man ser, men hallå klockan va 5, hade inget smink och hade sovit några få timmar bara natten innan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0