Mitt X

Jag har fått väldigt många frågor angående mig och mitt ex.
Om vi fortfarande pratar, har kontakt ses osv.
Svaret är nej. Vi har ingen kontakt.
Vi har ju bråkat vääääldigt mycket efter det att vi gjort slut, väldigt patetiska och barnsliga bråk men jag antar att det är så. Men tror det var någon vecka sen, lite mer kanske som vi snackade för sista gången och bestämde oss för att gå skilda vägar som "vänner". Så det känns ändå bra.
Och nej alla som frågar om jag tycker att han är äcklig och ful osv, har jag uttryckt mig så? Så har jag iallafall inte menat det. Visst för MIG har han förändrats. Men jag tycker fortfarande att han är fin även om han förändrats. och jag bryr mig fortfarande om honom. Även fast vi inte snackar..
Jag mår bra nu, det gör jag. Visst det är problem hela tiden. Skolan vänner andra kärleksproblem osv.
Men vad som än händer så kommer han alltid att finnas i mitt hjärta, och det skäms jag inte för att säga.
Han har en gång betytt livet för mig, så den killen kommer jag aldrig att glömma.
Och visst saknaden finns långt där inne och kommer fram ibland. Det man gjorde, prata om, delade på. Allt liksom. Men det var bara en tid av mitt liv. Och jag är jätteglad att han har det bra nu!! Och som jag sagt innan att jag ångrade allt mellan oss. På ett sätt gör jag det, för så sårad har jag aldrig blivit innan. Men på ett annat sätt ångrar jag det inte. För han var ändå den första som visade mig vad riktig kärlek var.
Men som sagt, jag är väldigt glad över att han har det bra nu!
Så jag hoppas alla fått svar på sina frågor, och att detta var svar nog?
Puss & godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0