So you're bffs? Oh thats cool, 2 seconds ago you told me you hated them guts...

Rubriken förklarar allt. Så jävla sant om ett helt gäng människor.
Tillexempel några vänner till mitt ex, som blev "mina vänner". Och som jag umgicks med en tid efter vi gjort slut. Efter att vi gjort slut snacka dom hur mycket skit om han som helst, Kändes som att det enda dom gjorde var att snacka om honom om vilken fi*tta han var. Och så höll de på en tid, sen efter 2 dar ah då var dom bäst budds igen. Broes before hoes typ. HAHA ASSÅ LOOOOL. Sen blir man borttagen på facebook av en föredetta vän. LOOOOOL.
ORKA HAHAHAHAHA, JAJA SLICKA HANS R*ÖV IGEN OCKSÅ. När jag fråga för ett tag sen om dom va vänner igen fick jag till svar "Ah vi är "vänner" igen, men han e fortfarande mytoman det vet jag att han tycker. ska du springa och säga detta till honom nu eller. LÅT HAN KOMMA DÅ"
HAHAHA LOL. För det första är jag ingen golare, för det andra har jag och mitt ex ingen kontakt.
Även om han på ett eller sätt hela tiden vill höra av sig. Senaste var att han ville att sin äckliga kompis skulle ha sex med mig, och han med sin kompis ex? En deal tydligen. EUW. Moget av en myndig pojke...
Aja nu får ni göra som ni vill, skiter i er alla.
SO LONG BITCHÄÄÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0