freeeeeeeeedag

Hejsan alla bloggläsare, jag vet min blogg fortfarande inte är alls rolig den är hur tråkig som helst .. Men det är aldrig någon som kan hjälpa mig att få fart på den med massa bilder och sådant. Aja, idag vaknade jag och erika , vi gick upp och åt först, tog på oss och stack ner till mamma och danne på stranden. Det var svinkallt där nere;o så vi var där i ungefär 20 min sen tog vi bussen hem, gjorde oss iordning och sen åkte vi in till stan och gick runt och kollade lite eftersom att det är göteborgskalaset. Sen gick vi in till nordstan och köpte en hamburgare. Och inne på mc donals ser vi "ULLA" i från andra avenyn sitta och äta med sin man, haha intressant jag vet:) efter ett tag åkte vi iallafall hem och sedan dess har jag bara slappat, nu har jag inte så mycket mer att skriva men här kommer en bild på mig iaf, puss på er sötnosar.

alicia i egen hög person ;)
inte jätteny och bra bild, men har inga andra på denna datorn:)


Kommentarer
Postat av: <3

fiiin

2009-11-16 @ 08:38:47
Postat av: Anonym

beautiful

2009-12-12 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0