skoldags ..

Hej bloggen, idag träffade jag Rebeca och vi åkte in till stan och senare vidare till liseberg. Kom hem rätt så tidigt kollade på svensson svensson, tog på en ansiktsmask och la mig i badet 'härligt!' Men mitt humör är inte riktigt på topp idag, skolan börjar imon .. visst är det skönt med sommarlov men det kunde varit lite roligt att komma tillbaka till skolan om det inte vore för det här med splittringen av min klass .. Det kanske låter sjukt, men jag fattar inte hur jag ska klara ett helt år utan alla dom och sen splittras allting när vi måste byta till lindhaga. Så det mesta suger för mig just nu .. Men men ska inte skriva mer tråkigheter här, hoppas att ni har det bra och att de flesta av er som börjar senare än mig får det skönt ett par dagar till. krama era pappor ifrån mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0