tråkig torsdags kväll

Hej allihopa, detta är mitt första inlägg nu i min kära blogg, hoppas att det inte blir allt för tråkigt:p Nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst efter en härlig dag på stranden. Ikväll händer det nog inget speciellt, sitta vid datorn eller kolla film, riktigt mys faktiskt:) Imon blir det kanske stranden igen eller in till stan och på kvällen blir det 15 årskalas hos mammas kusin, rellay funny! haha. Och på lördag ska jag möta min älskade kusin vitamin jennie på centralen, hon ska sova här. Och så kanske vi fikar på stan, möjligtvist träffa någon killkompis till henne, jaja nu har jag nog inget mer att säga. Ha det bra, och pussa era mammor ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0