börjar bli frisk ja0

hej på er, idag är det onsdag och jag har varit hemma nu både tisdag och onsdag.
pga att jag har haft ont i magen, huvudet och halsen. käkar halstabletter så det blir
att gå till skolan imon men ingen gjympa för mig:p det är somsagt 17 sjuka i bara min
klass, HAHAH helt galet. men det blir ju ändå rätt mysigt med bara några där hihi.
imon direkt på morgonen ska jag göra matteprov, super nervös. undra hur det kommer att gå..
men men, ska nog ta sprutan imon också imot svininfluensan usch jag är panikslagen:(
aja ska inte tjöta mer ikväll, puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey, har du lust att hjäälpa mig med en sak? (a) tar typ någon sekund bara haha ;D



Jag är med i en tävling tillsammans med min kompis Lisa och vi behöver få så många som möjligt att klicka på länken, den med flest klick vinner biljetter till IDOL!



LÄNKEN;

http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12790795

2009-11-19 @ 16:37:53
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0