torsdag, JAG KLARADE MATTEPROVET!:D

hallå bloggen, tänkte bara säga godnatt och så innan jag drar in och
gör mig iordning. JAG KLARADE MITT MATTEPROV IDAG, ÖVERLYCKLIG! YOU BET:D
jag har engelska typ 90 glosor vi ska böja orden och en massa, och eftersom jag
varit sjuk har jag inte hunnit plugga. så jag ska in och fortsätta lite nu, jag har faktiskt
aldrig fått dåligt i engelska vad jag vet, så detta kommer nog vara den enda. hehe..
men men, imon är det skola igen typ jättetråkigt eftersom att alla roliga människor
ligger hemma och har typ svininfluensan ;s på tal om svininfluensan, jag ska ta sprutan
imon, jag är rädd... like hell. eftersom att ALLA går runt och säger att armen värker som sjutton
långt efteråt, alicia hatar sprutor:( jaja, hoppas att ni mår bra. skriver mer imon, ett till inlägg
kommer faktiskt, med bilder... puss

Kommentarer
Postat av: anton

haha va bra, grattis sötnos;d

2009-11-21 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0