:(

Hej bloggisen, nu mår jag verkligen inte bra .. Bråk hela tiden nu, känns som att jag står i mitten av en ring allt bara snurrar i huvudet på mig det bankar, verkligen allt snurrar för mig. Jag börjar tappa greppet om allt nu. Jaja ska inte skriva en massa tråkiga skitsaker om hur piss mitt liv är just nu. Hoppas att ni mår bra iallafall, och hoppas att ni gillar min nya design som min syster gjorde är ganska nöjd. Det rosa är jättegulligt tycker jag eftersom att jag älskar rosa! Men jag gillar inte de gammla bilderna hon tog haha, det retar mig ser ut som en säl på den ena, hahaha jaja. Skola imon.. kanske.. Vi får se helt enkelt.. Anyway, nu ska jag kanske sitta lite mer vid datorn sen kolla film typ sen sova antagligen 'om det går..' Puss på er sötnosar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0