freeeeeeeedag

Hej bloggen, äntligen fredag! Dagen började med spanskaprov och sen rullade det på som vanligt. Efter skolan stannade jag i eklanda med jesper,nicke,marcus,philip och ebba sen träffade vi philip matte vid en slump, snackade lite med dem och vi träffade adrian anna och elin och så. Jag blev ganska sur efter en stund så jag tog bussen hem och jag åkte med hanna. Jag var med henne vi gick runt på torget, hon köpte ett sjukt snygg tunkia/linne typ så jädra vackert! sen åkte vi in till 4gott för hon skulle handla tills kvällen till familjen typ. Tack för det älskling, vi ses aldrig men det måse vi börja göra, det är så sjukt kul att vara med dig jag älskar dig (L) Jaja hur som helst, nu sitter jag här med mammsen och låtsaspappa och kollar på idol. Hoppas att ni mår bra, mådde inte så bra när mamma ringde och var jätteledsen eftersom att hennes kompis gått bort. Kan ju bara säga att jag finns här och vila i frid. Aja anyway hoppas att ni mår bra, puss på er skriver nog lite mer imon.

With love aliciamikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0