Sista inlägget för idag/natti natti.

God kväll bloggen, tänkte bara skriva lite nu innan jag stänger av datorn och så. Tja ni vet ju vad som hänt mig under dagen idag så det behöver jag ju inte berätta. Men jag har iaf pluggat duschat ätit datorn och kollat på andra avenyn och nu sitter jag här. Jag har tagit fram lite kläder/underkläder och smink borste och så som jag tänkt ha imon. Gör alltid det dagen innan annars får jag panik och kan inte sova, haha:p thats me.. Jaja  imorrn är det skola igen, och eftersom att jag somnade rätt sent igår och vaknade alldeles för sent imorse och kände mig som en död höna när jag vaknade så är det nog bäst att jag går och lägger mig nu, men ska nog kolla på en film en stund och smsa lite men nu ska jag in och borsta tänderna. Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0