det är helt sjukt

Hej på er, nu sitter jag här och gör inget speciellt. Jag såg en video om therese johansson rojo förut, jag fattar fortfarande inte och jag kommer aldrig att fatta hur man kan göra så mot någon. Ta någons liv, man förstör för så många. Hon hade hela livet framför sig, hennes motto var just: LLFU= lev livet fult ut. En oskyldig flicka, ett oskyldigt liv togs bort från världen jag kan inte förstå denna värd som vi levet i. Inte bara hon utan även andra offer och folk i deras närvaro. Jag fattar inte ..Men det finns inget att göra nu, det hjälper inte therese och flera andra, kommer inte tillbaka. Föräldrar/vänner/anhöriga/bekanta osv, ni är otroligt starka fortsätt kämpa.
Rest in peace.


Kommentarer
Postat av: sonja

så fint du skrev här, ta hand om dig kram sonja.

2009-09-26 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0