Dålig uppdate idag!

ÅH! skrev ett långt inlägg, men interfuckingnet pajade. Har inte hunnit uppdatera idag, kom hem för en stund sedan. Efter skolan så tog jag bussen imot eketrägatan där pappa hämtade upp mig, lillebrosarns första match idag. De vann med 4-2, grattis älskling! Imorgon är det fredag, vet inte riktigt vad som händer eftersom emma aldrig har tid att vara med mig hahahaha. Skulle egentligen åkt och handlat ballerinaskor och pressent till särbarnet som fyller år på måndag!;) Anyway, funderar på att plugga lite och fixa iordning mig. Det ser ut som FAN i mitt rum, får städa imorgon eller i helgen! Städar allt för ofta, haha! Jaja vi hörs senare eller imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: emma

jag är inget särbarn ? :(((((

2010-04-15 @ 20:41:13
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0