GODKVÄLL BITCHES!

Ligger här i soffan, känner mig helt döööööööööööd!
Åh vad livet är tråkigt ibland, men som sagt så måste det ju vara det. Det är fredag kväll, känns riktigt segt att skolan börjar nu på måndag. Jag kommer inte orka gå upp så tidigt och sitta i skolan fram tills sommarlovet... Som hag vill ha mer än någonting annat just nu! Jag saknar Valter så mycket :( Så sjukt jobbigt att dom måste bo i dalarna.. för vi träffas ju inte så ofta. Nästa gång blir antingen om jag följer med mormor och morfar upp i maj eller i slutet av juni när dom kommer ner. Kan inte vänta tills slutet av juni! Över två månader, nej det går inte!
Justeja! Jag har ju länkat min underbara vän felicia även kallad "fillysnopp" ett par gånger, så tänkte köra en annan variant och länka en annan tjej med också helt galen humor och med sjukt roliga videosar! Enjoy

Godnatt snyggingar! Vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0