HEMMA IFRÅN GYMMET!

Kom ur duschen för en stund sedan, har varit på gymmet med mamma och annika. Och jag kan lova er att afrikansk dans är mycket jobbigare och svettigare än vad det låter! Jag trodde att jag skulle dö efter timmen. Men nu är min kropp okej igen! Sitter här i myskläder och funderar på att sminka mig lite och så. Emma kommer hit om en stund! Antagligen blir det bara att chilla, och sen ut eftersom att hon vill va ute. Vid klockan fem kommer kussen hit och ska hjälpa mig med håret! Skola imon dårå, åh jag orkar inte! åttorna har prao i två veckor nu, orättvist! Kommer kännas konstigt att dom inte är i skolan. MEN MEN, nu ska jag fixa mig och lite sådära! Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: ELINA LINDHOLM

SV: Okej =)

OC är så himla bra!

2010-04-11 @ 20:41:48
URL: http://eelinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0