Information om mig ;)

Bästa veckodagen: Lördag!

 

 

Humör: Trött och sleten!

 

 

Favoritgodis: Choklad och lackris!

 

 

Är det nåt du absolut inte äter: sill, ueeek

 

 

Kläder just nu: Trosor och tjocktröja.

 

 

Musik just nu: “ Justin Bieber- baby "

 

 

Favoritsaft : Hallon

 

 

Dagens längtan: ....

 

 

Hur många kuddar sover du med: hos pappa typ 6-7, hos mamma oftast två ;)

 

Spelar du nåt instrument: Nej, men jag skulle vela kunna spela gittar!

 

 

Dagens frisyr: Just nu? Hahaha ruffsigt och i en bulle.

 

 

Kommer du ihåg din första kärlek: Har aldrig varit "riktigt kär" så kallar det inte kärlek ;)

 

 

Har du några homosexuella vänner: Yes

 

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jadå!

 

 

Ser du på kärleken som ett misstag: Beror helt på! Just nu så känner jag ingenting, hahaha ;)

 

 

Bio eller promenad: Beror helt och hållet på!

 

 

Dagens borde: Fixa mig..

 

 

Dagens fundering: Min hjärna har inte vaknat än

 

 

Snarkar du? Ja, dom säger ju det.....

 

 

Rädd för insekter? Mitt största fobi.. så eeehh, jaaaaaa!!

 

 

Det här är jag bra på: SOOOOOOOOOOOOOVA!

 

 

Vad vill du jobba som? Det är bara verkligt i min dröm.. hehe

 

 

Chips eller godis? Båda!

 

 

Skriver du dagbok? Nej jag har ju bloggen! så det blir som en "öppen dagbok" för varenda jäkel ;)
Skrev när jag var liten, lite så där ibland haha.

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Nej! vill ha i läppen eller i näsan.

 

Hur många syskon har du? 2 riktiga, 4 bonus ;)

 

 

Är du rädd för blod? Är det för mycket.. klarar jag inte av det!

 

 

Anser du att du är stark? STARK SOM EN OXE! HALLO....

 

 

Röker du? NEJ

Snusar du? Nej usch och fy och bläääääääääää!

 

 

 
Använder du knark? Hell no!

 

 

 
Kaffe eller te? Inget av de!

 

 

London eller Paris: London!

 

 

Favoritfärg: beror på till vad!?

 

 

 

Född: GÖTEBORG!

 

 

Nationalitet: svensk & spansk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0