KARMA IS A BITCH!

Detta blir ett godnattinlägg nu!
Även fast jag inte kommer att lägga mig på ett tag.
Dagarna går så himla fort känns det som, snart är jag död, haha.
Men eftersom jag tror på karma så blir jag ingen ängel i himlen tillsammans med gud.
Tänker inte förklara riktigt vad jag tror på och så eftersom att de flesta skrattar åt det, men jag vet en del saker. När jag var liten trodde jag ju iofs på "gud" eller ah, gjorde nog det mer för att två av mina bästavänner gjorde det och är djupt religösa, var mycket i kyrkan/söndagsskolan när jag var liten. Jag tror att jesus funnits, ja. Men jag tror inte att gud är en man med långt skägg som sitter uppe i himlen, utan att gud är en del utav oss alla. Anyway, har fått frågor ett antal gånger om jag kan börja med lite videoinlägg också. Jag har tänkt såååååååå mycket på det! Men känns alltid fel när man gör ett. Så tja, vi får se om det blir något nån dag :) Imorgon blir det skolan igen, hoppas hoppas hoppas på lika fint väder som idag, om inte finare! Efter skolan ska jag nog plugga, så jag slipper göra det på onsdag kväll. Jaja, vi hörs imorgon! Godnattens


Kommentarer
Postat av: johanna

SV: tack! haft en bra dag?

2010-04-13 @ 08:16:26
URL: http://johannakml.blogg.se/
Postat av: Hanna Linea Jönsson

Haha, självklart :D

2010-04-13 @ 10:16:02
URL: http://hannalineajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0