Måndag, bitches.

Nu sitter jag här i "bäddsoffan" den är som en dubbelsäng, så himla mjuk och skön! Haha. Vi har slängt min äckliga våningsäng nu, trash. Kom hem för en stund sedan, har varit med älsklingen i stan och köpt power king. HAHAHA! Nu får hon börja köpa it energidryck till mig, mohaha (6) Anyway, det känns så tomt i mitt rum nu hos mamma.. Det ekar när man pratar, så ni förstår vad jag menar..!? Hehe. Jag tror jag ska sova om en stund, somnar alltid så jäkla sent och är helt lost på monarna.. Jag är verkligen inte morgonpigg om man säger så! Men jag måste packa upp grejerna ifrån pappa och ta fram idrottskläder och så, Jag vill bara sova just nu och aldrig mer vakna, tänk vad enkelt ändå. Slippa alla problem, alla prov osv. Hahaha omg nu måste jag sluta, är för trött för att ens veta vad jag pratar om -.- Jaja, vi hörs imorgon bitches! Take care as long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0