Onsdag eftermiddag

Hallå!
Solen skiner ute, har legat på balkongen idag också, men det är inte så precis sommarskönt än. Inte när man kommit hem, under skoldagen är det riktigt schteek! Anyway, det är onsdag idag och jag måste plugga. Eftersom att jag kollade på andra avenyn i söndags så har jag ingenting speciellt att göra ikväll, vilket blir att plugga då och tvätta håret i guess. Jag måste köpa nya ballerina skor! Undrar när det blir av, har inte pallat, lat som jag är -.- men det blir nog till helgen. Hur som helst, nu ska jag försöka plugga lite! Puss

Kommentarer
Postat av: Steffenleila

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 12:47:55
URL: http://steffenleila.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0