Onsdag.

Kom hem för nån timma sen. Har pluggat lite spanska och kollat andra avenyn.
Mitt förra inlägg handlade om uteliggare, remember?
Jag fick en kommentar där. Och jag kan börja med att säga såhär.
Visst jag vet att många uteliggare orsakat det själva. Men inte alla!
Och jag skrev inte att det var kungens fel att dom var uteliggare!?
Jag menade att när det h'nder grejer så gör han inte ett piss, han lyfter inte ashlet.
Det är dåligt! Varför ha en kung som inte bryr sig om något? Som bara lever rikt och bortskämt
och "styr" över svergie. Uek. Anyway, ni får tycka vad ni vill.
Tycker synd om de svenska uterliggarna i detta landet!
De utlänska som sitter inne i nordstan med en jesusbild framför sig eller ett kors och ber, och de som går runt med en skylt där det står (min syster är sjuk, vi behöver mat) osv. ALLA skriver lika dant, och gör på exakt samma sätt. Så därför tvekar jag lite där. De flesta vill ju inte ha hjälpen av socialen. Jag säger inte att alla utländska uterliggare ljuger om sin bakrund. Men de flesta, iallafall här i göteborg gör det.
Shit the same. Ska lägga mig i sängen en stund och kolla film, FRYYYYYYYYYYSER!
VI HÖRES!


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv:t ack så mycket och förlåt för sent svar ! ;D

2010-04-28 @ 22:25:03
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0