söndag.

Kom ur dushen för en stund sedan. Emma sov här i natt, men stack hem för att städa och så.
Vi träffas nog lite senare! Just nu sitter jag här i en vanlig tröja och trosor, orkar inte göra mig iordning nu så jag gör det sen! Idag händer ingenting speciellt, en helt vanlig chilldag med emma. Imorgon fyller sötnosen år :D Men hon ska åka till sin pappa och typ fira där, får se om jag hinner träffa henne på kvällen! Någon pressent har jag inte hunnit köpa än, måste göra det snart. Anyway, det är söndag idag. Vilket betyder skola imon. Och eftersom att det snart är sommarlov så har vi en helvetes massa prov framöver.. Spanskaprovet kommer gå åt helvete :) Japp! Likaså No provet.. Den 18 maj har vi engelskaprov, den 19 fyller jag år och den 20 matteprov. ÅH vad jag längtar dit känner jag... Aja sånt är livet, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ebba

japp de e den :D

va med i min tävling :D

puss;*//Ebba

2010-04-18 @ 19:06:09
URL: http://endastahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0