UNDERBAR DAG!

Idag vaknade jag upp hos pappa! Satt och degade tills jag och merran bestämde att vi skulle ses! Sen så ringde Emilia mig och frågade om vi skulle åka och köpa löshåret på safari inne i stan. Så jag Merran Emilia och Sanela åkte in till stan, när det var bestämt vilken färg och så åkte jag och Merran hem till henne, vi gjorde egentligen ingenting. Men det var verkligen grymt mysigt att få va med dig gumman! Vi har känt varandra sedan barnsben, bor på samma gård, men ändå är vi aldrig med varandra:( Något som måste ändras!
Hur som haver, Just nu sitter jag i mitt stööööökiga rum! Allt är upp och ner, för vi ska äntligen snart fixa mitt rum! Kan ju ladda upp en bild sen på hur kaos allt i mitt rum är nu, hehe. Hallen har föresten också blivit omgjord, så sjukt snyggt nu!:D
Hahaha jaja, nu ska jag väl fortsätta att fixa iordning lite! Linda kanske kommer över sen också, och fixar mitt hår! Åh vad bra, nästan allt är!:)

Tack min älskling, för en helt underbar dag! Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: merraan

hahah det är ju fucking jag på bilden, förjävlig men whatever, du är söt älskling, måste ändra på våra rutiner, love you babe, tack för dagen.

2010-04-07 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0