dålig uppdatering, vart i gråbo hos lonäää

Har inte kunnat uppdatera något under de här dagarna, drog till Lone nästan direkt efter skolan. Åkte hem snabbt, packade grejer och åt till one tree gill. Mamma körde in mig till centralen och jag tog tåget till stenkullen där Lone mötte upp mig. Hon bjöd på hamburgare och pommes innan hennes hockeyträning började. Satt och frös i en jävla ishall i över två timmar, passade även hennes systerson under tiden. Så söt liten prick, men vild! På tal om vilt, så verkade det vara rätt så vilt på NRJ i fredags... Paow och Hugo Rosas var även där såg jag, folk var som galna såg jag också...  HAHAHA.
Tycker att det är jäkligt roligt, skrämmande på något sätt. Två bloggare från sverige kommer till göteborg och folk beter sig som om det vore typ "Michael Jackson?!?" Skriker som galningar och typ gråter? Vart är världen påväg..
Nejdå, man får såklart ha vilka idoler man vill, tycker bara att det är lite överskattat..

Hursomhelst, vaknade upp brevid Lone, vi kollade lite på tv, fixade oss snabbt och tog bussen in mot stan från gråbo. Vi gick mest runt och gjorde ingenting, mer än att bara umgås och snacka.
Hon bjöd även på donkenmat, haha , det blev alltså våran frukost.. Japp! Ingen nyttig diét här inte...
Erika kom och mötte mig i stan, var hemma runt halv tio ungefär.
Mamma jag och Erika kollade på "REMEMBER ME" som dom hyrt, gööööör bra film!
Fick hjärtattack typ när det stog " 11 september, 2001.. Jaja, mer säger jag inte, ni får helt enkelt se den!
Och ni som sett den, förstår ju vad jag menar. Underbar film!

Nu ska jag strax sova i guess. Ska upp tidigt imon, möta Lone runt tolv, ett. Glömde nämligen mitt fritidskort i hennes plånbok.
Jag och mitt tänkande huvud, som bärs under armen -.-
Whatever, ni får sova så sött så hörs vi senare!

TAKE CARE BITCHES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0