deprimerad..

Nu är det bara sex dagar kvar till skolan börjar och jag är deprimerad...
Så därför är det dåligt med uppdatering.
Danne kom in vid ett till mig och Emma(Dannes dotter) och sa att det var dags att gå upp..
Hur trött och seg som helst var jag, som vanligt... Förstår inte hur jag ska klara att gå upp vid sex nu när skolan börjar, om inte tidigare...

Var iallafall en sväng vid näset igår med Emma, hur jäkla kallt som helst, gick ner till rumpan. Sedan kom min kära kusin Alicia dit för att se när jag badade haha.. så då blev det ju inte av.
Jag och Emma drog oss tillbaka hem, först förbi opal för att köpa godis.. Hahah tjockt!
Vid kvart över åtta, halv nio hade jag först bestämt mig för att gå förbi pappa och titta på några avsnitt från O.C & ONE TREE HILL, men jag gick bort till Angelica istället. Var med henne en stund, satt mest och snackade på lekplatsen. Senare, vid 10 drog jag mot pappa, stannade tills halv tolv, kvart i tolv för att se några avsnitt. Hihi.
Hoppas att allt är bra med er! Jag är lite depp för det här med skolan, men det blir väl bra det med tillslut..



it's true, life will smile for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0