Got my middle finger up, I don't really give a fuck.



Detta har varit min andra dag på "ekhagaskolan" som föredetta 'lindhagaskolan' nu bytt namn till..
Det känns faktiskt helt okej, än så länge.
Fick inte den bästa basgruppen, men fick gå med mina underbaringar på alla lektioner förutom typ idrott, slöjd musik och hemkunskap, skulle jag tro. Jag och Cissi tillsammans i ett klassrum igen, så har det inte varit sedan sexan, för två år sedan. Vi får se hur detta kommer att gå! Vi som skrattar bara av att kolla på varandra, hahaha.

Imorgon börjar dom vanliga lektionerna, kom inte in i mitt skåp idag heller, prövade även alla brevid. Vad vet jag, kanske har gått till fel skåp. Kanske var längre bort, får väl se hur det går imorgon...

Det har iallafall börjat bra nu, så jag hoppas att det fortsätter på samma spår..

Ska försöka sova nu, somnade över två igår..
Inte bra alls, Icke!

Så vi hörs imorgon förmodligen.
Se ya


Kommentarer
Postat av: w :)

tackar :)

vad gör du?

2010-08-18 @ 20:16:56
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0