GODNATT

Tänkte bara säga godnatt!
Har passat min lillebror hela kvällen, men Emma kom hit! En go replik från när emma skulle smörja in min rygg
kommer du eller, varför så seg?
- "men ja, lägg dig i sängen så KOMMER jag"
Hahahahha, tror aldrig jag skrattat så mycket, eller innan det när hon sa något annat sjukt och jag hade cola i hela käften som flög ut över hela min väska. Tack älsklingen!

Vill även säga att Cecilia Lennartz är knaaaaaaas, snackade med min brud i telefon och helt seriös de finns inte många som hon alltså! jävla godbit.
Aja, nu ska jag lägga mig i min säng och försöka få in lite spanska i min hjärna. Det går inte så jättebra, spanska verb? Usch..
Simon somnade nästan i luren, fast han bad mig ringa flera gånger (y) det är ju också vädligt bra!
Haha. Aja, det var ett jävla tjöt nu känner jag.
Är galet trött så ser eller vet knappt vad jag skriver..

Vi snakkes!
EMMA STYLE YAO


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin blogg du har! :)

2010-12-08 @ 23:55:37
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: fannny

Jo det är bra, själv:)?

2010-12-09 @ 11:40:03
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0