Förlåt förlåt förlåt!

Min dator har varit fucked upp!
Däför jag inte kunnat blogga..
Börjar väl gå sönder(inte min bärbara)
Eller så är det för mycket skit på den.
Dvs bilder/musik/filmer osv.
Ska nog rensa lite sedan.
Hur som haver så är det fredag.
Skolan börjar igen på måndag.. suck:(
Vad har hänt på lovet egentligen?
INGENTING...
Jaja, vaknade upp med alicia i morse.
Träfffade henne vid domkyrkan igår med jonas.
Hon skulle klippa sig.
Efter det följde vi jonas till centralen för han skulle hem.
Sedan åkte vi hem till alicia och fixade oss lite, och åt liite mat.
Seeeen gav hennes pappa oss två checkar på burger king.
Så vi åkte in till centralen och åt!
HAHA tjockisar! men gott vare
När vi ätit klart tog vi spårvagnen hem till mig.
Fast vi drog till sanela & marielle först.
Fooootbad blev det när vi kom hem till mig!
Gjorde såå ont i mina fötter :(
eftersom att det var så kallt ute, snyft..
Vi låg och degade till 3 filmer hela kvällen.
Mysigt! såå trötta!
Hon åkte hem för några timmar sen, skulle på fest.
Orkade inte följa med.
Tjaaaaaaaa, det är väl det som hänt!
Puss så länge



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar

2010-02-19 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0