Myser till 'vänner!'

Nu sitter jag här och myser till vänner.
Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera.
Har inte pallat och kunnat idag.
Först var jag i skolan, okej faktiskt.
Sen åkte jag hem och alicia och cassandra kom hit,
skulle hämta en skinnjacka som de glömt oså hihi.
Vi var här en stund sen åkte vi imot stan.
Där träffade jag emma och vi gick runt lite i stan,
sen åkte vi hem och nu sitter jag häääääär.
HAHAHA mat blev det kvart över nio för att min pappa är seeeeeeg.
TACOS! me like werry muchimuch, hihi. Anyway jag har inget speciellt
att säga mer. Hoppas ni mår toppppeeeen! DET ÄR HELG! man får sova ut, gött!
WELL WELL take care så hörs vi!;)
PUSS

HAHAHA gullisar!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0