I miss you

Åh, jag är lite småledsen och nere nu..
Pratat med ebba på msn, gud vad jag saknar våra tider!
Något så otroligt mycket, jag var såå mycket gladare med dig.
Varför hände det som hände? Varför höll vi inte fast vid varandra.
Som vi lovat oss själva att alltid göra..
Jag förstår inte hur jag kunde låta dig gå.
Du var en av de två personer som jag delade allt med.
Den som jag berättade allt för, den som jag visste att jag
aldrig skulle kunna klara mig utan.
Min bästavän, och leendet på mina läppar.
Du gjorde mina dagar vära att leva & kämpa för.
Du var som en ängel nedsänt från ovan, du förstog mig som nästan ingen annan gjorde.
Jag minns allt som vi sa allt som vi lovade varandra och allt som vi gjorde tillsammans.
Att gå hand i hand livet ut, och aldrig släppa taget.. Vafan hände med det löftet?
Jag trodde att jag skulle klara mig utan dig efter vårat bråk, men inte fan gjorde jag det.
Jag försökte att tänka på annat för att inte deppa ner mig själv, jag försökte verkligen..
Men det är rätt ofta du kommer upp i tankarna, flera gånger per dag.
"Du och jag" var det inte ungefär så vi sa? Även om det aldrig någonsin igen kommer bli
som förut så kommer jag aldrig tappa hoppet, aldrig ge upp. Jag kommer fortsätta tro på oss
två och våran vänskap livet ut, och en dag så hoppas jag att vi faktiskt börjar umgås som förut.
Börjar prata med varandra om problem, och kan gråta i varandras famnar igen.
Med dig känner jag mig trygg, jag är inte hel utan dig. Jag behöver dig för att kunna leva vidare..
den tretiförsta augusti tvåtusenåtta, det är helt sjukt vad tiden har gått.
Och jag hoppas på att få fira den dagen med dig, våran tvåårs dag älskling!
Jag gav dig ett löfte, det var att aldrig lämna dig eller sluta älska dig..
Förlåt mig för att jag svek det första, men jag lovar på hedersord att jag aldrig har
och aldrig kommer svika det andra. Aldrig kommer jag sluta älska dig, vad jag än säger.
Förlåt för allt som hänt gumman, vi börjar om nu tillsammans. Och på riktigt den här gången!
I just can't be without you, jag lever inte utan dig ebba.
I mitt hjärta kommer det föralltid att vara du och jag, du är magnifik på alla sätt!
Och en gång till, förlåt för allt. Vill aldrig svika mitt löfte igen.
Jag älskar dig bästavännen


Kommentarer
Postat av: ebba, din bästavän

jag vet inte vad jag ska skriva eller säga alicia. det är som om jag skulle kunna skriva hela texten tillbaka. jag sitter här & gråter alicia. det är sjukt. jag har insett hur jävla mycket jag ärligt faktiskt saknar dig. inget är detsamma utan dig. dagarna är inte lika ljusa & dom tråkiga ledsena dagarna känns så mycket längre när jag inte delar problemen med dig.så vi brukade ha det. men en sak kan jag lova dig alicia, min ängel, jag kommer aldrig glömma det vi två hade. den bästa tiden i mitt liv. 31 augusti 2008 det var dagen det bli vi. och när det har gått två år, kan jag lova dig att vi ska fira det. för jag behöver det, jag behöver dig igen. nu börjar vi om igen okej? tillsammans, hand i hand. och denna gången ska ingenting komma emellan. vi gav varandra så många löften, och idag har vi nästan svikit över hälften.. men ett löfte som aldrig kommer svikas gumman, det är att jag föralltid kommer älska dig. för det är något jag vad som än händer kommer göra. du är allt alicia, du är allt&lite till. tack för att du gav mig tiden, och tack att du gav mig tiden att komma tillbaka. nu är det vi, ingenting annat!



du vet att jag aldrig kommer vara ifrån dig, för du har alltid mitt hjärta med dig alicia!



/ du vet vem jag är, för du är den som kan mig utan till.

2010-02-03 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0