NU ÄR DET FREDAGSMYYYYYYS

Nu ligger jag i sängen med emma och kollar på hannah montana.
Jag har inte uppdaterat så mycket, har inte orkat och så..
Men men nu skriver jaq lite här iallafall. Skönt med fredag!
Emma sover här inatt men det förstog ni kanske, hehe.
Imon är det lördag & jag vet inte riktigt vad som händer, vara med emma om hon
inte ska göra något annat:p min "lillasyster" är här i helgen 'dannes dotter linn' så vi kan inte
dampa like usual, vara oss själva med andra ord! Haha hur som haver så ska jag fortsätta chilla med emmsen nu:D Hörs imon, puss!

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig <3

2010-01-18 @ 19:18:28
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0