CHILLDAG

Gothia veckan är slut, min uppdatering har varit den sämsta, mina besökare minskar, det är pissväder och skolan börjar snart....

Känner att det inte alls finns så mycket att le åt just nu, cutt cutt jag mår så dåligt... Haha nejdå..

Gårdagen eller ah från fem tills tolv spenderades med Linda och Lone. Discot var helt okej, men den bästa dagen var helt klart tisdag (första dagen) Idag har bara varit en chilldag. Regnet har öst ner, har gått osminkad med mjukiskläder hela dagen. Men träffade ändå Elinor och Cissi en stund förut för att hämta mina hörlurar som jag glömt hos Elinor. Var med dom en stund, sedan åkte jag hem för att käka. Emma och hennes kusin kom hit för att hämta lite grejer som var Emmas, och lämna tillbaka lite som var mitt. Syrran kom hem lite senare på kvällen och vi drog mot ica för att köpa godis och har myst framför en film, fram tills nu typ.
Nu ligger jag i min säng och deppar för mig själv framför CSI HAHA :D
Nej, men nu ska jag klä av mig lite! KOKHETT med alla mjukiskläder...

SMELL YA LATER BITCHES...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0