ME LOVE FETTISMAT!!!!!!!!!!! WÄÄÄÄH

Är äckligt jävla hungrig just nu...
Ligger i sängen och kollar på Harry Potter, hihi thats nice!
Får väl försöka sova bort min hunger snart...
EN FET JÄVLA HAMBURGARE MED EXTRA ALLT OCH POMMES ELLER EN PIZZA SKULLE INTE SITTA FEL NU!
Ohnej, jag käkar fettismat!?!??!?!? Det ska man ju inte göra, inget godis och ingen mcdonalds, fy skäms...
Ny diét, bara grönsaker och vatten eller gå på bantningspulver & svälta i ett halvår, det låter vettigare..
NEJ HÖRNI! JAG ÄLSKAR DEN FETA MATEN. AND SO DO MY KAGGEEELIKAGGE! Men det skulle inte vara fel att bränna lite fett...
WEEEEEEEEELL, Babblar på som en idiot...

MEN JAG ÄLSKAR MATEN! JAHAAAPPP!

don't blame this cpshiiit on me, blame it on my huuuunger...

Kommentarer
Postat av: Patrik

pizza är gott (A)



sv; okej låter trevligt =)

jag gjorde typ ingenting igår XD

2010-07-15 @ 13:58:18
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: dusko.s

Haha, eller hur!

2010-07-15 @ 14:06:42
URL: http://duskoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0