svaren på era frågor...

hur länge har du bloggat?

svar: sedan augusti 2009.

vad tycker du en bra blogg ska innehålla? :)

svar: Det beror helt och hållet på vad man tycker om att blogga om. Men helt klart bilder på ens vardag, med vänner, familj, pojkvän och andra random bilder. Hehe. Och utstrålning!

vad är det värsta som skulle hända just nu?
svar: ingen aning... att någon nära till mig dog, i guess...

polle, vad tycker du om mig?
gillar du bananer?
erkänn du är kär i kambiz?


svar:
1. Du är världens bästa vän pollish!
2. Nej.. eller ibland!
3. Men ohja!? Dökär...

Hur gammal är du? :)


svar: fjorton

vilken MER smak gillar du bäst?! :D

svar: Haha. Jag vet inte riktigt, dricker inte MER så speciellt ofta. Men det är väl typ, hallon jordgubb smultron. Massa bär!

KÄND? <------- den frågan hör inte till frågestunden

frågor..
vad menar du med känd?
brukar du supa?
vad ser du mest på hos en kille? utseendet, personlighet, relationer som familj osv..?
vad vill du bli när du blir vuxen? :)

1. Jag är absolut inte känd! Orkade bara inte göra min "frågestunsdbild" själv denna gången så jag tog en från google. Och jag hade missat att det stog "hur känns det att vara känd?" på den. Så känd är jag inte! Men jag har ju mina drömmar ;) Hahaha.

2. Nej jag brukar inte "supa".
3. Allting. Personligheten är ju bland det viktigaste! Men stilen, ögonen, håret, kroppen, lukten, och även utseendet. Spelar inte såååå stor roll! Men älskar fräscha killar.. Hihi. Cp

hur gammal äru?

svar: Fortfarande fjorton :)

vilken är din favoritblogg? :)

svar: MIN EGEN SÅKLART! Haha, nej men. Har ingen direkt så. Läser ganska många bloggar! Som "storbloggare", mindre bloggar och mina vänners :)

* Vilka bloggar läser du?
* Vem är din förebild?
* Vem är din favoritartist?
* Sportar du? Isåfall vilken sport går du på?

kram:)

1. Svaret finns precis ovanför :)
2. Har ingen förebild direkt. Mina föräldrar isåfall
3. Har ingen speciell. Lyssnar på 1000 olika.

favorit artist ?<3

svar: Har ingen speciell. Lyssnar på så många bra!

SV: ja! ;D allt bra?

svar: Det är helt okej!:)

Om din kompis sa något som gjorde dig ledsen SKULLE DU då ställa henne till svars för det ?

Skulle du säga till din kompis ifall hon behövde gå ner i vikt ?

Skulle du be din mamma om råd när det gällde din pojkvän ?

kan man ställa sånna frågor :P ?

1. Det beror helt på vad saken gällde! Men jag skulle ju givetvist pratat med henne/honom.
2. Njae... Nej, jag har aldrig vågat det ifall jag tyckt så.
3. NEJ! HAHAHAHA. Eller, det beror på. Inte nu iallafall
4. Jadå, du får fråga vad du vill ;)

tackar :)
 hur många läsare har du?
vad gör du på din fritid?
har du någonsin varit kär?
vad ska du göra i sommar?
har du några piercingar?

1. Det varierar från dag till dag. Ingen jättestor summa. Förut hade jag väl runt hundra, ibland mer. Nu har jag inte alls vart aktiv och pratat om att jag ska lägga ner bloggen ett tag och sådära. Så 30-40-50.

2. Umgås med vänner, familj, shoppar, badar/solar, myser. Osv osv.

3. Tyvärr två gånger, som gått åt helvete...

4. CHILLA LAGOM! Hhaha, nej men inget speciellt. Umgås!

5. Bara öronen...
Vill ha i tungan och naveln! Men mina föräldrar vägrar... Kanske blir näsan, vi får se...

pojkvän?
kändis crush?
blogg inspiration? :)

några frågor av mig!
kram

1. Nej...
2. hahaha, a jävlar vad stor den är!
3. Menar du vad du ska personligen ska blogga om eller vilka bloggar du vill läsa?
Antar att det är insperation till din blogg? Så, ditt liv framför allt! Skriv om saker och ting som händer runt om kring dig, din vardag! Och saker som gör dig lycklig, men även besviken..

nog kan jag ställa en fråga :)

1. när och varför började du blogga?
2. går du i någon sport? isf vilken?
3. hur gammal är du?

svar:
1. Augusti 2009. Ville bara pröva på, värkade som en rolig grej när man läste andras bloggar :)
2. Nej det gör jag inte. Haha. Lat som jag är...
3. Populär fråga? fjorton ;)

I vilket program gör du dina headers? :)


Svar: Aldrig gjort någon av mina headers själv, så ingen aning vart dom är gjorda ;)

vad hatar du mest och vad älskar du mest :) ?

svar: Hata är ett stark ord. Men insekter och folk som sviker, ljuger och sårar..
Jag älskar mina vänner och min familj mer än något annat!

vilka 3 saker tar du med dig till en öde ö?

1.Jetplan, så att jag kan åka hem när jag vill, eller en stoooooooooooor båt! Hahaha.
2. MAAAAAAAAAAAAAAT OCH VATTEN!
3. En levande varelse, så man inte känner sig så jävla ensam...

vart bor du
hur gamal är du
vilka bloggar läser du
hur lång är du
:)

1. Göteborg (Västra Frölunda).
2. FJOOOOOOORTON...
3. Oj... Kissie, Paow, Dessies, Gaybloggen (kenza, foki, sofiiaofsweden, baby senorita, baby belle, isabelle strömberg, anagina) kompisars. De jag gjort inom parantés är bloggar jag inte läser lika ofta.
Jag läser även mer bloggar lite då och då! Men hade tagit sju år att skriva ut alla här...

Favorit spelare i spanien?

svar: såååå många jag gillar! Men Fernando Torres min babe! David Davilla, Poyol. Och nu även Iniesta som gjorde det avgörande målet! TACK INIESTA!

- Varför började du blogga?
Vilka bloggar läser du dagligen?
(Frågor till frågestunden)

- Folk gillar verkligen att ställa samma frågor....

1. Det verkade som en rolig grej!
2. Står ovanför..

Inte lika många frågor som vanligt! Men men. Tack för era frågor!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt men nu är den omgjord :P

2010-07-13 @ 10:29:22
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: emma

haha polle jag visste de

kambiz (L) alicia

2010-07-13 @ 12:00:49
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej! Kika gärna in min blogg. Kommentera gärna och följ min blogg via bloglovin!

Kram

2010-07-15 @ 19:49:51
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0