we are on fire bitch



Glömde uppdatera igår, sorry!
Var på näset igår med Alicia tills halv 11, sedan åkte vi hem, köpte godis och chillade galet mycket!
Ja, ni ser ju bland annat på de här två bilderna vad vi hade för oss igår kväll...
Vi gjorde galet roliga videos också! HAHAHA.
Vaknade först vid halv 11 av att pappa väckte mig sedan sov jag till halv 2 ungefär, och tvingade mig upp.
Mitt rum såg ut som ett helvete, men var för trött för att göra någonting åt det... Så vi låg i sängen och kollade på Harry potter, hihi. Och vid fyra åt vi, och tills nu har vi städat.. Alicia fixade iordning mitt rum och jag diskade, gjorde iordning köket, diskade och damsög, och samma sak i hallen. Nu är det fiiiint nästan överaallt!:D
Bara lite kläder som ligger slängda här och var. Ska fixa det om en stund! Är helt genomsvettig... Mums, jag vet vad ni tänker.. Haha, euw. Anyway, vi åker och tar ett kvällsdopp ikväll igen! Sedan sover hon här i natt igen.


Vi hörs senare! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0