Fågel fisk eller mittimellan ...

Min pappa är lite smått cracy men guuuuuuuuud vad bra han kan va!

Pappa: Varsegod, titta vad du fått av din "dumma pappa"

Jag: Eh, va (!?)

Pappa: Fågel fisk eller mittimellan

Jag: MEN VA!?

Pappa: Mittimellan. Det bräns där du är nu.

Jag går längre bort i rummet.. -.-

Pappa: Äh, nu är det väldigt kallt du..

Jag: Men vad är det du gjort, seriöst -.-

Pappa: Gå dit där du var förut.

Jag sätter mig på stolen och börjar leta på golvet.

Pappa: Nej det där är fiiiiiiisk.

Jag: !?!?!?!?

Pappa kommer in i rummet och lyfter på tangentbordet som står framför näsan på mig.
Och under det ligger det 200 spänn :D

Jag: TAAAAAAAAAAAAACK :D men varför!?

Pappa: För att du gick ner till bilen och hämtade skorna ;)

Jag: Okej!?

TAAAACK PAPI. I KIND OF LOVE YOOOU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0