Friday

Halllååå där!
Sitter ute på balkongen och lyssnar på alla småungar som är ute och skriker...
Fotbollstunering vid frejaplan idag 6-9, vi kom trea. WIHOOO! Fast jag var ju inte med, annars skulle vi ju lätt vunnit! HAHAHAHAHA, eller snarare kommit sist. Anyway, när jag kom hem kilade jag direkt in i duschen. Sjukt gött måste jag säga! Vet inte riktigt vad som händer ikväll, har ingenting planerat. Är såååå sjuukt trött så skulle inte förvåna mig om det bara blev hemmakväll, eller eklanda.

Hur som haver, imorgon är det grillning med goa grannarna!
Får se om jag är med, en stund iallafall. kanske.
På onsdag slutar skolan, underbart men ändå något av det värsta som kunde hända.
Vi lämnar eklanda för gott! Och hamnar med helt andra människor, åh. Inte en gång till! Inte utan mina underbara vänner. Kommer dö, ärligt talat.

Jaja, vi får väl se hur det blir...

Vi hörs kanske lite senare. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0