FYFAN VAD VI ÄR GRYMMA!

När jag kom hem ifrån skolan var jag hemma i ungefär en kvart typ.
Sen fick jag sån ångest, orkade inte sitta inne haha:o
Så jag bestämde mig för en liten promenix, så gick bort mot mormors jobb.
Ringde samtidigt Emma, och frågade om vi skulle promenera tillsammans:D
Så jag gick upp imot henne och väntade på att hon skulle komma med bussen..
Sen gick vi imot torget, var där en stund och sen bort mot 421 och hamnade till sist i eklanda. Det var jävligt skönt att gå och lyssna på musik! Vi ska nog börja göra det lite oftare!;) Nu är jag ganska trött, funderar på att plugga lite, får se ;) Nu ska jag nog packa upp mina kläder oså från mammsen.
Men fyfan vad grymma vi är älskling!

Kommentarer
Postat av: emma

oooh yes we are! love u

2010-03-15 @ 19:53:22
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0