HELLO BITCHES!

Sorry för en grymt dålig uppdate! Har helt enkelt inte hunnit idag ;)
Efter skolan åkte jag hem och åt sen drog jag och mammsen till frölunda torg.
Handlade lite kläder, behövande! Och fikade på Cappuccino.
Med mig hem fick jag:

Ett par hårdare jeansleggings ifrån kappahl
LOVE THEM!
Ett par träningsbyxor, lite pösaktiga.
+ 2 träningströjor.
1 hårfärg, färgas brunare imorgon!
En svart S som jag ska ha i gjymnastiken och en L rosa som jag ska ha och sova i !=D


Tyvärr blev det inga bilder med kameran, eftersom att inladdningskabeln är hos pappa :(
Men men behöver ju inte lägga ut allt jag handlar här på bloggen, hihi ;)
Ska titta lite på tv sedan fixa iordning lite i rummet osv, sen sova!
Vi hörs igen imorgon! Godnattens gullisar


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

capuccino? vart bor du?

2010-03-23 @ 23:16:13
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0