Fast av polisen..

Jävlar! Detta var nog det mest pinsamaste som någonsin hänt mig..
André skulle köra hem mig, och jag hade ingen hjälm och när vi kommit halvvägs ser vi en polismotorcykel efter oss, bad.. Så vi fick stanna, stå där och prata hur länge som helst.. det var äckligt kallt. Så kom två dryga killar fram och typ börja snacka om masa shit..500 spänn i böter fick André, men jag betalar hälften. Sedan kom typ fyra stycken poliser. En kvinnlig polis typ intervjuade mig och ringde till mamma. Fast hon tog det mycket bättre än vad jag trodde, men hon blev arg och orolig för att det skulle kunna hända någonting.. Jaja anyway, ska lägga mig snart och försöka på tag på André.. Hörs imon!

Kommentarer
Postat av: carolinakarlsson

haha vilken e snygg? :O

2010-05-07 @ 16:14:04
URL: http://carolinakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0