I want everything I can't get

Nu har jag fått mig lite motion, yea right. Gick till torget för att busshelvetet inte kom, och bytte ut boddyn. Skönt att det är gjort nu!
Nu funderar jag på vad jag ska hitta på för någonting, var trots allt på tynneredsdagen en stund förut. Dogge doggelito var där, såg honom snabbt. Mamma blev nästan överkörd av honom i rondellen, Haha. Tror att jag ska fixa det där med so'n snart, så jag får det gjort. Ska även försöka träffa André sedan och lämna pengarna.. Envis som han är kommer han inte att ta imot dom! Annars vet jag som sagt inte vad som händer, har ändå inte humöret uppe nu... Men, allting löser sig till slut, right? Det måste det göra, även om det kommer att ta tid och är svårt att släppa.. Hoppas att erat liv är ljusare än mitt! Känns som att det är menat att jag ska vara olycklig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0