BRA DAG

Ja, min dag har varit bra, hela dagen!
Efter att jag varit hos mormor och morfar mötte jag upp min saknade Rebeca på frölunda torg, riktigt kul att få träffa dig igen gumman!
Efter att vi varit där drog vi mot mölndals bro, fattade inte riktigt vad vi gjorde där. Efter en stund tog vi bussen mot eklanda, träffade massa goa människor! Tog bussen hem vid tio över nio med Max, nu ligger jag här och snackar med bland annat min älskling och Sofie! Kollar även på CSI, UNDERBART!
Hoppas att ni haft en bra dag, imorgon blir det att träffa Emms! myysigt. älskar min pärla.

GRATTIS även till min älskade Sofie! Hoppas att du fått en underbar dag, förlåt för att du inte fick någon pressent förut... min ekonomi ser inte alls så bra ut för tillfället.. Hoho.

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: anapanda

låter som en bra dag :)



kolla gärna in min nystartade konstblogg :) om du gillar den får du gärna tipsa andra om den också!

2010-11-05 @ 01:37:28
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0