feels good

Kom nyss ur duschen, farao vad härligt det känns!
Ny duschad, tvättat håret & kropp, ny rakad, smörjt in mig med boddylotion och krypit ner under täcket.
Ligger och lyssnar på musik och tvn är på. Funderar på om jag ska plugga lite, kanske om en stund. Hoho.
Det är ju trots allt värt det i slutändan!
Hemma en hel lördag, utan att träffa någon, bara ta det lungt och inte göra någonting.
Men det är faktiskt väldigt skönt någon gång ibland! Och idag har jag bara varit trött .. + att det har snöat och är massa slask och kallt ute, så kände för att stanna inne, förutom när jag var med mamma och handla..
Whatever, skriver nog ett godnatt inlägg senare!
hugs

Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

hahh, tack!

2010-11-20 @ 21:45:32
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0